Presentació

Hola! 🙂 Sóc la Irene, la persona darrere del blog Hàbits i Aventures. Tinc 23 anys i sóc d’un poblet de Catalunya. Actualment visc a L’Aquila (Itàlia), on estudio un màster en Enginyeria Matemàtica.

Porto molts anys llegint blogs, potser set o vuit. Els blogs m’han fet sentir connectada amb gent amb interessos, inquietuds, dubtes o problemes similars als meus, quan a “la vida real” no tenia ningú amb qui compartir certes coses. També m’han servit per obrir la ment i conèixer diferents estils de vida, ideologies o punts de vista amb els que, d’altra manera, no m’hauria trobat mai. He descobert un munt de coses noves a través dels blogs. M’han ajudat a aprendre sobre nutrició, sostenibilitat, finances, sexualitat, política, cuina i moltíssimes coses més. Però sobretot m’han fet sentir menys sola en molts moments  🙂

Des de poc després de començar a llegir blogs que he volgut començar el meu propi. Però sempre he posat excuses. No tinc temps, no sé escriure prou bé ni tampoc fer fotos, no sé en quin idioma escriure, ni quin nom posar-li. El principal motiu pel què no m’hi he atrevit fins ara, però, és un altre. Avui en dia hi ha tanta informació disponible, tants blogs, diaris, vídeos, perfils de xarxes socials… No donem l’abast amb tot el que volem seguir. I una part de mi se sent culpable d’afegir més soroll al ja ultraestimulant món en el que vivim. I si fa més mal que bé?  I tot i així, aquí estic, començant un blog! En part ho faig egoistament, perquè em sembla que m’anirà bé crear alguna cosa, no sempre consumir el que han creat altres. I, en part, perquè penso que cadascú és diferent i cada un de nosaltres té alguna cosa de valor a dir.

anniespratt

Amb Hàbits i aventures pretenc crear un espai on poder parlar de sostenibilitat. Per mi, portar un estil de vida sostenible és viure d’una manera respectuosa, tant amb el medi ambient, amb les persones i els animals que l’habiten, com amb nosaltres mateixos. Aquí trobareu idees, opinions i consells sobre veganisme, minimalisme, reduir residus, i molt més. No sóc cap experta en cap d’aquests temes, però m’encantaria poder compartir amb vosaltres tot el que vaig aprenent i potser, fins i tot, aconsegueixo animar o ajudar algú que també estigui en aquest camí. Vaig triar el nom Hàbits i Aventures perquè resumeix els dos tipus de contingut d’aquest blog. Per una banda, els hàbits, petites coses del dia a dia. I per altra banda, les aventures, canvis radicals, viatges, idees noves.

Espero que us agradi  ❤


Fotos de Death To The Stock Photo i Annie Spratt.

Deixa un comentari

