Quina roba m’emporto?

En pocs dies torno cap a Itàlia després d’haver passat les vacances al meu poble, així que ha arribat el moment de començar a preparar el que he de portar. Després de viatjar tantes vegades aquest últim any, m’he fet tota una experta en preparar l’equipatge  ;). Fins i tot he de dir que m’ho passo bé pensant què he de portar, fent llistes i preparant les coses. En aquest post us parlo de la roba que m’emportaré per passar la tardor i l’hivern a Itàlia.

Sense cap dubte, el que fa que ara em sigui tan fàcil fer la maleta és que ho faig de manera minimalista. Quantes menys coses porto, més fàcil m’és preparar i transportar la maleta. Realment, necessitem molt menys del que ens pensem!

S’han de triar peces de roba que ens agradin, ens quedin a la mida, combinin entre si i tinguem tots els diferents estils que necessitem per a cada ocasió (feina, festes, esport, etc.). Si volem optimitzar-ho encara més, millor triar peces que serveixin per més d’una cosa a la vegada, com ara samarretes còmodes que puguin ser tant d’estar per casa (fins i tot de pijama!) com de sortir, o bé camises que serveixin tant per ocasions formals com pel dia a dia.

En el meu cas, bàsicament necessito roba per anar a la uni i per fer turisme i excursions. Per això he triat roba còmoda i senzilla, amb colors neutres que combinen entre si.

  • 5 samarretes de màniga llarga: dues negres, una caqui, una beige i una de ratlles
  • 1 brusa negra
  • 1 samarreta de màniga curta negra
  • 1 polar beige
  • 1 cardigan de llana gris
  • 2 jerseis: un de ratlles beige i blanc i un gris amb detalls blancs
  • 2 pantalons llargs: uns negres i uns texans
  • 1 vestit beige
  • 1 faldilla marró
  • 2 bufandes: una vermella i una de quadres
  • 1 parell de guants gris
  • 1 abric gris
  • Roba interior i mitjons, unes mitges, un pijama, uns leggings i un impermeable plegable (no surten a la foto)

 

I a vosaltres, us agrada o us estressa fer la maleta? Teniu un armari minimalista o us agradaria tenir-ne? Espero que us hagi agradat el post, i us sigui de servei si heu de fer algun viatge  🙂

 


Foto principal de: Isabela Kronemberger.

Deixa un comentari

